Monday, May 9, 2016

მეცხრე დღე

ამ  ტრენინგის მოდული დამეხმარა  გავცნობოდი  პროექტებით  სწავლებას. მის  დადებით  მხარეს. გავეცანი  რომ  მოსწავლე  თავად  არის  ჩართული  სასწავლო  პროცესში. ხოლო მოსწავლე  არის  დამხმარე.  პროექტით  სწავლებისას  უვითარდებათ  21-ე  საუკუნის  უნარები.  კურსის   გავლისას  გავეცანი  სხვადასხვა  სახის  შეფასებებს.  რუბრიკებს,  ჩეკლისტებს,  რომლის  საშუალებითაც მოსწავლეები შეძლებენ  მიცემული  დავალების  ადვილად  შესრულებას  და  მიიღებენ  შესრულებული  სამუშაოს  უკუკავშირს.  ტრენინგის   მსვმემობისას ასევე  შევასრულეთ  მოსწავლის   სავარაუდო ნაშრომი ,  რომელიც  მოსწავლეს  დაეხმარება  დავალების  სწორად  შესრულებაში.  
ამ    მუდულის მსვლელობისას როგორ  წარვმართო  ჩემი  პროექტი. ისე    რომ  მოსწავლეებს  განუვითარდეთ  მაღალი  სააზროვნო  უნარები.  ვისწავლე  როგორ  შევქმნა  ტექნოლოგიურად  გამდიდრებული სასწავლო პროექტი. დროში  გავწერო  აქტივობები  კურსის  მიხედვით.
          მოდული  იყო  საინტერესო და  მნიშვნელოვანი.რადგანაც  ყველაფერს  ვასრულებდით    პრაქტიკულად.

No comments:

Post a Comment